08 februari 2011 | Commentaren (0)

Super Bowl: The Best + Christina Aguilera

cheerleaders.jpgIk heb Any Given Sunday gezien, Friday Night Lights, Jerry Maguire, The Longest Yard, zélfs Remember the Titans en het is mij nog altijd niet helemaal duidelijk wat de spelregels van American Football nu precies zijn. Toegegeven, ik heb er nooit veel interesse in getoond en ik heb ook moeite om iets een sport te noemen, als bierbuiken en ander overtollig vet vereisten zijn om eraan deel te mogen nemen. Maar dat geldt voor wel meer Amerikaanse sporten en er zijn uiteraard nog altijd de cheerleaders en - in het geval van de Super Bowl - prestigecommercials die inmiddels belangrijker zijn geworden dan de feitelijke wedstrijd. Een beetje zoals het niemand nog een zak kan schelen wie een Oscar wint, but do tell me who designed those shoes!?

 

Zondag had het normaal weer van dat moeten zijn, maar dat viel blijkbaar nogal tegen: geen van beide teams - voor wie het iets uitmaakt: de Green Bay Packers en de Pittsburgh Steelers - hebben nog cheerleaders (dus konden ze er ook geen meebrengen) en de commercials die ik tot nu toe heb gezien, waren beduidend minder grappig of spectaculair dan de afgelopen jaren. Wat niet wil zeggen dat er niet enkele interessante specimen tussenzaten.

 

PEPSI

 

Pepsi heeft altijd de beste commercials. Punt.


 

 

 

AUDI

 

'Hit 'm with the Kenny G.'


 

NFL


De NFL (National Football League) maakt reclame voor zichzelf met een mash-up van scènes uit onder meer Happy Days, Seinfeld, Beverly Hills 90210, The Sopranos, The Simpsons, Alf en Friends.

 

 

BRIDGESTONE

 

Gewoon grappig.


 

GROUPON

 

And the award for WTF commercial of the year goes to ...


 

BEST BUY

 

Vraag ik mij dus ook al een jaar af: 'What's a Bieber?'


 

DORITOS

 

Met drie geestige commercials deed Doritos dit jaar zowaar bijna beter dan Pepsi. Het verliest echter op punten, los van het feit dat het tweede nog enigszins te drinken is, terwijl het eerste smaakt naar karton.


 

 

 

BUD LIGHT

 

En nu gewoon hopen dat ik Jan Verheyen niet op ideeën breng.


 

CHRISTINA AGUILERA

 

Geen commercial, maar altijd priceless om te zien hoe mensen zichzelf onsterfelijk belachelijk maken door het Amerikaanse volkslied te verkrachten. Zeker dit jaar, in het geval van Christina Aguilera - deed niet alleen verschrikkelijk pijn aan de oren, ze vergiste zich blijkbaar ook een paar keer van tekst.


De commentaren zijn gesloten.